TO NIE PRANK!

WERSOW

1 mln. weergaven183

    Cześć! W dzisiejszym odcinku zdecydowałam się na coś naprawdę hardcorowego. Zrobiłam nowe tatuaże, między innymi matching tattoo z moim bratem. Jesteście ciekawi jak Ekipa zareagowała na wydziaraną Werkę? Dodatkowo członkowie Ekipy postanowili stworzyć z mojego auta brudnopis - w ciemno malowali po nim z zakrytymi oczami, tego na pewno się nie spodziewali - a najlepsze, że TO NIE PRANK. Jesteście ciekawi jakie dzieła stworzyli?
    🦉 Kliknij aby dołączyć do #TEAMSOWKI (Link skrócony): tiny.pl/tqzgz
    🦉 MÓJ INSTAGRAM ► wersow 📸
    🦉 MÓJ SKLEP ► wersow.com/ 🌐
    🦉 CHMURKA INSTA ► chmurkaekipy
    ♦ EKIPA YT ► nlname.info
    FRIZ YT ► nlname.info
    ♦ MINI MAJK YT ►nlname.info/fund/Tb6…
    TROMBA YT ► nlname.info
    ♦ MIXER YT ► nlname.info/fund/c75…
    ♦ MARTA YT ►nlname.info/fund/6vR16NYm5jEPOx1LtAz7QA
    POCZCIWY KRZYCHU YT ► nlname.info/fund/lW-5AzH7AhPVeOYcn1vwLw
    ♦ MARCYSIA YT ► nlname.info/fund/fjqT197q_xmj62L7nB4w8Q
    ♦ PATEC YT ► nlname.info/fund/YsZvmJGPzTMSBXES06-2lg
    ♦ FRIZ INSTA ► frizoluszek
    ♦ TROMBA INSTA ► trombabomba
    ♦ MINI MAJK INSTA ► _minimajk
    ♦ WUJEK ŁUKI INSTA ► wujekluki
    ♦ MIXER INSTA ► therealmixer
    ♦ KRZYCHU INSTA ► POCZCIWYKRZYCHU
    ♦ MARTA INSTA ► murcix
    ♦ KASIA INSTA ► fusialka
    ♦ PATEC INSTA ► patec_wariatec
    ♦ MARCYSIA INSTA ► ryskalamarcysia
    ♦ NOWCIAX INSTA ► nowciax?hl=pl
    ♦ ŁAPKA INSTA ► kot_lapka
    ♦ PUSZEK INSTA ► puszekokruszek_

    Gepubliceerd op 3 maanden geleden

    Reacties

    1. Danuta Danuta

      Kiedy Nadusie zabierzesz do siebie i bedziesz kontynuować niespodzianki dla Nadusi 😊

    2. Joanna Mucha

      Werka jakiej firmy masz telefon ??

    3. Ewelina Gag

      TO NIE PRANK!

    4. Olgita Wita

      Ktos wie co to za studio??

    5. Olgita Wita

      Ktos wie co to za studio?

    6. Anna Kupiec

      Czy kubek jeszcze bendzie w sklepie czy to była seria limitowana❔

    7. La Kula

      Ja się odłamuję od dużej ilości komentarzy i powiem, że według mnie wyglądają te dziarki cudownie

    8. Wiktoria

      27:49 O CO chodzi xddd

    9. Katarzyna Bąk

      Jak nazywa się tatuażystka która dziarała ?

    10. Karolina Skowronek

      WERSOW proszę powiedz gdzie robiłaś te dziary

    11. Hania Ranachowska

      Czy będą etui ma inne modele telefonów A nie tylko na iPhone

    12. wiktoria ryngwelska

      Jest w stanie mi ktoś powiedzieć jak nazywa się to studio lub pani która tatuowała?

    13. Anita Marciniak

      Bardzo ładne tatuaże i ładnie rozmieszczone poza tym to są Werki a nie wasze ❤❤

    14. Martyna Kowalczyk

      19:19 Zajebiste dawid Zajebiste

    15. Tosia Live

      Moja miłością jest moja mama hihi❤️❤️

    16. karoola 21

      Gdzie robiłaś tatuaże?

    17. igor szupluk

      23 ja w tym momęcie jem fryty z macka

    18. Emka Stad

      Ładne werka naj

    19. Ksawery Michalski

      Wersow czemu zerwałaś z karolem

    20. Pawel

      Hi, a nice movie, I will add a link to the movie, greetings nlname.info/project/video/bIK3s37WmJWWcHE

    21. Ja Z

      Co to za studio ?

    22. Basia Lisiecka

      Bardzo ładne dziary

    23. Zuza Góreckaa

      Mi się bardzo podobają te tatuaże :))) po prostu to jest mój styl

    24. Jullla Adamczyk

      14:49 przeklenstwo

    25. Jullla Adamczyk

      Chłopaki nie zacenzurowali przekleństwa werki

    26. Elo z tej strony majelow

      🥰🤭🥳😍🥳

    27. Faustyna Zimmermann

      Jaki był koszt robienia tych tatuaży?

    28. Jakub Amarowicz

      Fajne maseczki

    29. GreenZiom *

      Zajebisty brudnopis sobie dojeb..ś na ręce szpetne to JPRD 🙀🙄

    30. Krzysztof Jachowicz

      Kubek jest na wersow.com😮😮

    31. Anna Rzeznik

      Wera a ty jesteś w Karolem jeszcze bo doszły mnie słuchy że udajecie ????

    32. Julka Wójtewicz

      Ujjhnj

    33. Elfka

      każdy tam o tatuażach bla bla bla CZY WY WIDZICIE JAK PATEC KOZACKO NARYSOWAŁ KACZORA DONALDA? 27:26

    34. _wercia_

      Każdy: te tatuaże są źle poroskładane bla bla bla Ja: bardzo ładne są te tatuaże i mi nie przeszkadza czy jest dobrze poroskładane

    35. Aneta Śpiewak

      Bardzo bardzo cię lubię

    36. ddejwidek -_-

      WERSOW WIDZIALEM CIE W ZAKOPNYM

    37. czarnuszka

      Jeden jak u Kostery xd

    38. Kornelia Jurylik

      A zrobicie etui na Samsung Galaxy J4 Plus proszę

    39. Martyna Orlikowska

      Ekstra tatuarz

    40. Zuza dzitkowska

      💖💖💖

    41. Wiktoria Boczek

      Czy to boli jak robisz dziare

    42. Monika Rogowska

      Hej wera kiedy będzie na twoim sklepie box smile

    43. Weronika Literska

      A wiesz że się też nazywam Nadia tylko tak się nazywam bo ja tak się nazywałem i

    44. wojtyl

      Po co ci dziarki

    45. Bartek Mańka

      szanuje kogoś wybór. Ale szczerze mi sie nie podoba

    46. Piotr Kubica

      Wera wydziarana i samochód wydziarany haha😂😂

    47. Iza Lubecka

      19:18

    48. Iza Lubecka

      19:17

    49. Natalka Denkiewicz

      zajefane pozdrawiam cie bardzo mocno

    50. Klaudia Ziolkowska

      super tatuaże takie chciałabym w przyszłości sobie zrobić

    51. ZaRi

      Wersow: niechce byci wydziaranom laskom to zostawiam Marcysi i TROMBIE

    52. Ola Pietrzak

      GDZIE KUPIŁAS TAKĄ SZTOSS KURTKE ?

    53. Sara

      Na serio tatuatorka kopiuje wzór do innego artysty? Co za żenada :(

    54. A Z

      Ta reka przez te dziary wyglada na jeszcze szczuplejsza

    55. Lively Rose

      Czy tylko mi straszliwie nie podobają się tatuaże z motywem ludzkim? W sensie te kontury kobiety 😣

    56. Hadus Zapasowe na czarna godzine

      ☺☺☺

    57. SerialSuicide

      wersow jak wersow ale tatuazystka jest bardziej seksowna od niej ;P

    58. cebula

      To Karol ma się na co patrzeć

    59. Marysia Sz

      Tez mam uroo27.04😮

    60. Killerovskyy

      17:37 myślałem że ktoś tam siedzi XD

    61. Hejter Dzieci

      Werka teraz: parę tatuaży Werka za rok: jak trąba 😎

    62. Damian Korycki

      Nie bolało cię to

    63. WOJTEK Jarzębowski

      jesteś uzależniona od tatuaży ładniej wyglondałaś bez tatuaży to wyglonda jak byś miała pomazgrolone na ręku

      1. WOJTEK Jarzębowski

        karol ma lepsze

      2. WOJTEK Jarzębowski

        za 3 lata bendziesz miała rence i nogi w tatuażach bendzie strasznie

      3. WOJTEK Jarzębowski

        11 masz tatuaży

    64. Ola Usla

      Nie podobają się te tatuaże

    65. Ola Usla

      Gdzie kupiłaś tą czerwoną kartkę

    66. Mikus

      Po co?

    67. JAKU

      FRIZ MIAŁ WYPADEK nlname.info/project/video/qqXAq2zOZbp8iHU

    68. Magdalena Von Prondzinski

      Masakra bałagan z tymi tatuażami ..

    69. Łukasz Dawidziuk

      Wkurzający głos właśnie :) / idz do roboty a nie gowno siejecie w internecie... Filmiki o wszystkim i o niczym..

      1. Olek 1_110

        Zozdrości się🤨

    70. NIkola Nawrocka

      ludzie liczymy ile razy wera powiedziała ,,wydziarana laska''

    71. romantyk

      Co się stało z odc Karola

    72. Hania Bochman

      Szkoda że nie ma case na IP xr 😔

    73. super kozak

      XD „rekaw"

    74. Kropedloveska

      Jestem jedyna osoba której się te tatuaże strasznie podobają?

    75. Korka Borka

      chyba wiesz że tatuaże są szkodliwe dla skóry

    76. rataj ShOt

      Na czym widzisz ten post 📱 like 💻 komentarz Pierwsze 100 osob które zasubskrybuje kanal dostanie 2 subskrybcje zwrotne 50 osób juz sie o tym przekonało

    77. Kasia Kwiatkowska

      Uwielbiam cię 🥺❤️

    78. Mika

      Powiem tyle: wyglądam to fatalnie

    79. #KM

      Coraz więcej osób robi dziarki i aż mnie korci... 😅

    80. nikita11

      Alw pustak dziecinny

    81. SusełTV

      Po miniaturce myślałam, że ten tatuaż bedzie taki jak rysunek w ciemno xf

    82. Adriana Uminski

      Wera jestes Mega pracowita babka ...👏👏👏👏

    83. Klaudia Drewnowska

      Werka a gdzie wujek Łuki?

    84. It’s Addison

      I ta pani w maku :ile ja usłyszałam ????

    85. Mariana Zambrzycka

      czy maseczka z różowymi buśkami będzie do kupienia na wersow store

    86. Julka

      Wyglada to okropnie

    87. Zobacz jak

      Tatuaże robione w piwnicy ahahaha porażka

    88. Bartłomiej s

      to tak okropnie wyglada ze sie zrzygam

    89. klaudia

      wie ktoś skąd ta kurtka? 0:46

    90. Patrycja Wolska

      19:16 XD

    91. Plumpin Plump

      Odjebało od kaski xd

    92. Beauty by Kasiula

      Z jakiego sklepu maska i kapelusz różowy

    93. Anastazja Korach

      Kc kc kc kc kc ❤❤❤❤❤

    94. Hiszpankaa aa

      Kozak dziarki tak samo jak rzeczy ze sklepu

    95. - pawloxx -

      Werka jak ty to robisz ze tak zginasz lokiec w druga strone? heh

    96. Julija Biernaczyk

      No hej maja

    97. Paulina Łukasik

      Też mam 27 tylko że marca hahah!

    98. Maja Krasoń

      11:17 rużowa chmurka

    99. piotr 3eciak

      Już troszkę za dużo tych dziarek

    100. Aleks Danyś

      Werka a zrobisz kejsa na redmi neot8t